VERZENDEN EN RETOURNEREN

VERZENDMETHODES

HOE VERZENDEN WIJ JOUW ONLINE BESTELLING?

JE KAN KIEZEN UIT 3 VERZENDMETHODES:

1) PAKKET VOOR JUWELEN 

KOSTPRIJS: €2.95

DIT IS EEN BRIEVENBUSPAKKET MET TWEE POSTZEGELS. DIT PAKKET DEPONEREN WIJ IN DE POSTBUS VAN BPOST EN WORDT AFGELEVERD IN JOUW BRIEVENBUS. JE HOEFT NIET THUIS TE ZIJN OM DE BESTELLING IN ONTVANGST TE NEMEN. 

DE POSTBUS WORDT LEEGGEHAALD OMSTREEKS 17U. WERD UW BESTELLING VOOR 16U30 GEPLAATST DAN GAAT UW BESTELLING DOORGAANS DEZELFDE DAG NOG OPGEHAALD DOOR BPOST. PLAATST U UW BESTELLING LATER OP DE DAG DAN GAAT UW BESTELLING DE DAG NADIEN OP DE POST. 

DE LEVERTERMIJN BEDRAAGT 2 TOT 5 DAGEN. BESTEL JE OP DINSDAG? DAN WORDT JOUW BESTELLING NORMAAL OP DONDERDAG, OF TEN LAATSTE DE MAANDAG NADIEN BEZORGD. 

WEET DAT, AANGEZIEN WIJ DEZE BESTELLINGEN GEWOON IN DE POSTBUS DEPONDEREN, WIJ GEEN ZICHT HEBBEN OP WAAR JOUW PAKJE ZICH BEVINDT EN WANNEER HET GELEVERD WORDT. DEZE VERZENDMETHODE HEEFT GEEN TRACK EN TRACE. 

JE ONTVANGT VAN ONS EEN MAILTJE MET DE BOODSCHAP DAT JOUW BESTELLING AFGEROND WERD. DIT IS HET MOMENT WAAROP WIJ JOUW BESTELLING KLAARGEMAAKT HEBBEN VOOR VERZENDING. MOGELIJKS KAN DIT MAILTJE TUSSEN JE SPAM TERECHTKOMEN. NADIEN ONTVANG JE VAN ONS GEEN MAILS MEER OVER DE STATUS VAN JE BESTELLING.

DEZE VERZENDMETHODE IS VOOR JUWELEN DE MEEST GEBRUIKELIJKE VEZENDMETHODE EN VRIJ BETROUWBAAR! 


HOE WORDT JOUW BESTELLING VERPAKT?

DE JUWELEN WORDEN AFZONDERLIJK VERPAKT IN ZIJDEPAPIER. DIT ZORGT VOOR DE BESTE BESCHERMING VAN DE JUWEELTJES. ALLE ARTIKELEN SAMEN DOEN WE IN EEN KRAFTZAKJE. 

BIJ JOUW BESTELLING VIND JE JOUW BESTELBON. ZO KAN JE BIJ ONTVANGST CHECKEN OF JOUW BESTELLING KLOPT. 

HET KRAFTZAKJE EN JOUW BESTELLING WIKKELEN WE NOGMAALS IN ZIJDEPAPIER ZODAT ALLES GOED BESCHERMD IS. 

HET BRIEVENBUSPAKKET IS EEN KARTONNEN VOUWDOOSJE. DIT DOOSJE KAN TEGEN EEN STOOTJE. OP HET BRIEVENBUSPAKKET KOMEN TWEE STANDAARD POSTZEGELS EN EEN ETIKET MET JOUW NAAM EN ADRES. WE DOEN EEN EXTRA STUKJE TAPE OVER HET ETIKET ZODAT HET ZEKER NIET KAN LOSKOMEN. 

OOK HET BRIEVENBUSPAKKET ZELF KLEVEN WE EXTRA TOE ZODAT HET NIET KAN OPENVALLEN TIJDENS HET VERZENDEN. 


WAT ALS MIJN BRIEVENBUSPAKKET VERLOREN GAAT OF LANGER DAN NORMAAL ONDERWEG IS? 

ONZE BRIEVENBUSPAKKETTEN WORDEN MET VEEL ZORG VOORBEREID EN VERZONDEN. OP HET MOMENT DAT WIJ EEN BRIEVENBUSPAKKET IN DE POSTBUS DEPONEREN IS HET IN HANDEN VAN BPOST EN DUIMEN WIJ VOOR EEN SNELLE LEVERING. VANAF DIT MOMENT ZIJN WIJ DAN OOK NIET MEER VERANTWOORDELIJK VOOR JOUW BESTELLING. HET GEBEURT ZELDEN MAAR HET KAN GEBEUREN DAT JOUW BESTELLING OM EEN ONBEKENDE REDEN KWIJT RAAKT IN HET POSTNETWERK. IN HET ANDERHALF JAAR DAT WIJ OP DEZE MANIER BESTELLINGEN VEZENDEN IS DIT TWEE KEER VOORGEVALLEN. HOE VERVELEND WIJ DIT OOK VINDEN VOOR DE KLANT, WIJ KUNNEN HIER HELAAS NIETS AAN DOEN EN STELLEN ONS DUS NIET VERANTWOORDELIJK VOOR NIET, OF LAAT,  GELEVERDE BESTELLINGEN.  WIJ ZIJN ALTIJD BEREID OM JOU DE VIDEO* TE BEZORGEN VAN DE GEPOSTE BESTELLING, ZODAT JE KAN CONTROLEREN OF HET ADRES CORRECT IS EN EXACT WEET WANNEER JOUW BESTELLING GEPOST WERD.

* WIST JE DAT... WIJ MAKEN EEN FILMPJE VAN ELK BRIEVENBUSPAKKET DAT WE IN DE POSTBUS DEPONEREN. DIT DOEN WE OM TE KUNNEN NAGAAN OP WELKE DAG, OP WELK UUR EN NAAR WELK ADRES JOUW BESTELLING VERZONDEN WERD. WIJ KUNNEN DUS TEN ALLEN TIJDE VOOR JE NAGAAN WANNEER JE BESTELLING GEPOST WERD. *


2) PAKKET VOOR KLEDIJ (EN JUWELEN)

KOSTPRIJS: €5.95

HET SPREEKT VOOR ZICH DAT PAKKETJES MET KLEDIJ NIET IN DE POSTBUS KUNNEN GEDEPONEERD WORDEN. VOOR BESTELLINGEN MET KLEDIJ KIES JE ALTIJD VOOR DE VERZENDMETHODE 'PAKKET VOOR KLEDIJ (EN JUWELEN)'. VOOR DEZE VERZENDING WORDT EEN VERZENDETIKET AANGEMAAKT. DEZE VERZENDING WORDT BINNENGEBRACHT IN HET POSTKANTOOR OF POSTPUNT EN DE BARCODE OP HET VERZENDETIKET WORDT INGESCAND. 

JE ONTVANGT VAN BPOST UPDATES OVER DE STATUS VAN JOUW BESTELLING EN HET TIJDSTIP VAN LEVERING. VIA HET TRACK EN TRACE NUMMER VAN BPOST KAN JE OOK ZELF NAGAAN WAAR JOUW PAKKET IS EN WANNEER HET GELEVERD WORDT. 

DIT PAKKET KAN NIET IN DE BRIEVENBUS EN WORDT DUS AAN DE DEUR AFGELEVERD. ER DIENT IEMAND THUIS TE ZIJN OM HET PAKKET IN ONTVANGST TE NEMEN.

OOK BIJ DEZE VERZENDMETHODE ZIJN WIJ NIET LANGER VERANTWOORDELIJK VOOR JOUW BESTELLING VAN HET MOMENT DAT WIJ HET AFLEVEREN IN HET POSTKANTOOR OF POSTPUNT. 

DEZE VERZENDMETHODE KAN OOK GEKOZEN WORDEN VOOR JUWELEN ALS JE HET BELANGRIJK VINDT OM JOUW BESTELLING TE KUNNEN VOLGEN EN OM ZEKERHEID TE HEBBEN OVER DE LEVERTIJD. 

MET DEZE VERZENDMETHODE HEBBEN WIJ NOG NOOIT PROBLEMEN ONDERVONDEN. 


3) OPHALEN ID WINKEL

JE KAN JE BESTELLING OOK KOSTELOOS KOMEN OPHALEN IN DE WINKEL WANNEER HET VOOR JOU PAST.

JE ONTVANGT, NAAST DE EMAIL DAT JOUW BESTELLING AFGEROND IS, EEN MAILTJE VAN ONS VANAF WANNEER JE BESTELLING KLAAR LIGT OM OPGEHAALD TE WORDEN.

NORMAAL KAN JE JOUW BESTELLING AFHALEN DE DAG NADAT JE JE BESTELLING PLAATSTE. PLAATSTE JE JOUW BESTELLING OP DINSDAG? DAN KAN JE DOORGAANS OP WOENSDAG JE BESTELLING OPHALEN. MAAR JE WACHT BEST OP EEN BEVESTIGINGSMAIL VAN ONS. 



RETOURNEREN

WAT ALS JE BESTELLING NIET IS WAT JE ERVAN VERWACHT HAD? 


DIT KAN ALTIJD GEBEUREN EN WE BEGRIJPEN DIT VOLKOMEN. ONLINE SHOPPEN IS NIET ALTIJD GEMAKKELIJK. 

WE DOEN ONZE UITERSTE BEST OM DE PRODUCTBESCHRIJVING BIJ ELK ARTIKEL ZO DUIDELIJK MOGELIJK TE MAKEN. BIJ ALLE JUWELEN VIND JE INFORMATIE OVER DE EXACTE LENGTE EN HET GEWICHT. OOK DE KLEUREN OP DE FOTO'S ZIJN WAARHEIDSGETROUW. 

INDIEN JE BESTELLING NIET IS WAT JE HAD GEHOOPT DAN KAN JE DEZE BINNEN DE 14 DAGEN OMRUILEN VOOR EEN ANDER ARTIKEL OF VOOR EEN TEGOED BON. OPGELET! WIJ HEBBEN DUS GEEN 'NIET TEVREDEN, GELD TERUG' GARANTIE. WIJ BETALEN GEEN RETOURS TERUG. RETOURNEREN IS KOSTELOOS. 

BINNEN DE 14 DAGEN NA ONTVANGST LAAT JE ONS VIA MAIL (DEBURGGRAEVEAVELON@GMAIL.COM) WETEN WELKE BESTELLING JE WENST TE RETOURNEREN. 

INDIEN JE KIEST VOOR EEN ANDER ARTIKEL: 

LAAT ONS WETEN WELK ARTIKEL JE GRAAG IN DE PLAATS WENST. 

INDIEN JE KIEST VOOR EEN TEGOEDBON:

WIJ BEZORGEN JOUW VIA MAIL EEN TEGOEDBON. DE TEGOED BON KAN JE ZOWEL ONLINE ALS IN DE WINKEL GEBRUIKEN. ER STAAT GEEN VERVALDATUM OP DE TEGOEDBON. 

TERUGSTUREN VAN JUWELEN: 

VOOR DE RETOUR KAN JE GERUST HET BRIEVENBUSPAKKET HERGEBRUIKEN DAT JE VAN ONS ONTVING. UITERAARD VOORZIE JE 2 NIEUWE POSTZEGELS EN EEN ADRESETIKET T.A.V. ONS ADRES: PETITE BRUNETTE, SINT-JAKOBSSTRAAT 56, 8000 BRUGGE. JE KAN DIT BRIEVENBUSPAKKET IN DE POSTBUS DEPONEREN. JE HOEFT NIET NAAR HET POSTKANTOOR OF POSTPUNT.

TERUGSTUREN VAN KLEDIJ:

WE BEZORGEN JOU EEN VERZENDETIKET T.A.V. ONS ADRES. JE KLEEFT HET VERZENDETIKET OP HET PAKKETJE DAT JE WENST TE RETOURNEREN. JE BRENGT HET PAKKETJE BINNEN IN HET POSTKANTOOR OF POSTPUNT. 


WE VERTROUWEN EROP DAT JE DE ARTIKELEN DIE JE WENST TE RETOURNEREN OPNIEUW ZORGVULDIG INPAKT ZODAT ZE NIET BESCHADIGD RAKEN TIJDENS HET VERZENDEN. 

WIJ ZULLEN JOU EEN BEVESTIGING STUREN WANNEER WIJ DE RETOUR ONTVANGEN HEBBEN. 



BESCHADIGDE ARTIKELEN

WAT ALS IK MIJN BESTELLING BESCHADIGD ONTVANG? 

ONGEACHT VOOR WELKE JE VERZENDMETHODE JE KIEST, INDIEN JE JE BESTELLING BESCHADIGD IS BIJ ONTVANGST STELLEN WIJ ONS HIERVOOR VERANTWOORDELIJK. WE GEBRIJPEN DAT DIT ZEER VERVELEND IS VOOR DE KLANT EN DOEN ONS BEST DIT ZOVEEL MOGELIJK TE VOORKOMEN. 

INDIEN JE ARTIKEL BESCHADIGD IS, LAAT ONS DIT WETEN VIA MAIL (DEBURGGRAEVEAVELON@GMAIL.COM) SAMEN MET EEN FOTO'TJE VAN HET BESCHADIGDE ARTIKEL EN WIJ BEZORGEN JOU KOSTELOOS EEN NIEUW ARTIKEL.


WAT ALS MIJN BESTELLING STUK GAAT NADAT IK HET ONTVANGEN HEB? 

BINNEN DE 14 DAGEN NA ONTVANGST MAG JE ONS IN ALLE GEVAL LATEN WETEN ALS JOUW ARTIKEL STUK IS GEGAAN. HET MAG NIET GEBEUREN DAT EEN ARTIKEL NA SLECHTS ENKELE KEREN DRAGEN STUK GAAT. WIJ BEZORGEN JOU KOSTELOOS EEN NIEUW ARTIKEL. 

HELAAS KUNNEN WIJ NIET EINDELOOS BLIJVEN INSTAAN VOOR BESCHADIGDE ARTIKELEN. HET KAN GEBEUREN DAT DOOR HET VELE DRAGEN EEN ARTIKEL VERSLIJT OF ERGENS BLIJFT HAPEREN EN STUK GAAT. HOE JAMMER WE DIT OOK VINDEN, VANAF 14 DAGEN NA ONTVANGST KUNNEN WIJ NIET LANGER INSTAAN VOOR BESCHADIGDE ARTIKELEN. 


BESCHADIGDE ARTIKELEN HOEF JE NOOIT TERUG TE STUREN.